Płyty kompozytowe w branży reklamowej – jakie są ich rodzaje i który najlepiej wybrać?

Branża reklamowa jest ściśle powiązana z rynkiem tworzyw sztucznych. Nie jest przecież niczym niezwykłym widok stoiska reklamowego czy też reklamy przestrzennej. Materiał, który często służy do stworzenia takich ekspozycji, to płyty kompozytowe, zwłaszcza te typu Tubond. Chcesz dowiedzieć się o nich więcej? Zapraszamy do lektury!

Czym właściwie jest kompozyt?

Zanim przejdziemy do kwestii kompozytów używanych w reklamie, przyjrzyjmy się genezie nazwy całej grupy produktowej. Kompozytem możemy nazwać mieszankę co najmniej dwóch składników. Składniki te określamy bowiem również mianem „komponentów”. Trzeba jednak podkreślić, że mieszanka ta powinna mieć niejednorodną strukturę. Co to oznacza w praktyce? Zerkając „gołym okiem”, jesteśmy w stanie rozpoznać, co z czym zostało połączone. Płyty kompozytowe reklamowe to bardzo dobry przykład – są to dwie warstwy aluminium, pomiędzy którymi znajduje się wypełnienie polietylenowe.

Jakie płyty kompozytowe używane są w reklamie?

Wyjaśniliśmy już, jakie materiały muszą zostać wykorzystane, by powstała płyta optymalna dla celów reklamowych. Znaleźć je można na przykład pod nazwą „Tubond”. Co jednak ważne, płyty kompozytowe mogą być jednostronnego lub dwustronne. Pierwszy rodzaj z jednej strony pokrywa lakier lub dekor, z drugiej zaś mamy czystą okładzinę aluminiową bądź też dodaną warstwę primera. Na płycie dwustronnej lakier znajdziemy zaś z obu stron. Kasetony produkuje się z jednego i drugiego typu płyt Tubond. Ciężko więc określić jeden rodzaj jako lepszy, a tym bardziej jedyny słuszny. Kasetony jednostronne umieszczane są między innymi na elewacjach, na których brak wystarczającej ilości miejsca na ekspozycję dwustronną.

Gdzie kupić płyty Tubond?

Płyty kompozytowe Tubond to jeden z najlepszych materiałów dla potrzeb branży reklamowej. Staje się więc coraz bardziej popularny. Wiąże się to z poszerzaniem oferty czołowych producentów tworzyw sztucznych o właśnie ten rodzaj płyt. Gdzie więc ich szukać? Polecamy zakup płyt Tubond, jak i wszelkich innych materiałów wyłącznie w sprawdzonym miejscu. Źródłem tym może być zarówno sklep internetowy, jak i stacjonarny. Ważne, aby kupować u renomowanych, poważanych na rynku producentów. Służą oni nie tylko gwarancją oryginalności materiałów, ale także, co nie mniej istotne, fachowym doradztwem przy ich wyborze.

Płyty kompozytowe w branży reklamowej – jakie są ich rodzaje i który najlepiej wybrać?
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *